11 March, 2010, Киев — Студреспубліка | 152
Семинары и Конференции
Образование и Наука
Государство и Общество
Версия для печати | Отправить @mail | Метки
Учасники винесли не лише позитив та масу вражень, а й проекти, які почнуть реалізовувати в реальному житті вже сьогодні.
Протягом Гравці постійно намагалися знайти оптимальну модель взаємодії. Спочатку це потрібно було зробити їм самим - навчитись взаємодіяти між собою.
наприкінці першого дня гри стали помітні не зовсім звичні для повсякденного життя ознаки взаємодії: гравці однієї з груп почали говорити про довіру, про можливі прояви та знаки, які можуть її укріпити. Перше, що їм спало на думку - це... гроші. Тому вони створили спільний фонд, скинули туди «валюту» і вирішили, що можуть довіряти один одному. Та виявилось, що це не зовсім так. Щоб бути впевненим в людині, потрібно перевірити її у дії. Це було наступною сходинкою до створення оптимальної моделі взаємодії.
Такими, на перший погляд, банальними діями гравцям вдалося сформувати кілька міцних груп, але об'єднані вони були, в більшості, навколо лідера. І це не дивно, зважаючи на те, що грали не лише молоді лідери, а й такі вже визнані особистості, як Олександр Бланк, Михайло Мінаков, Тарас Плахтій, Олена Сибірякова та багато інших.
Як наслідок, організатори вирішили переформатувати групи. І результати не змусили чекати. Одразу було виявлено, що групи здатні існувати, коли в них найкомфортніше працювати, а це, в свою чергу, відбувається тоді, коли налагоджена чітка модель взаємодії. Групи знову об'єднались, але не навколо лідера (хоч лідери й залишилися), а навколо позиції - найоптимальнішої на думку гравців структури. Таких позицій було чотири: «політична партія», «мережева громадська організація», «фабрика думки» та «Студентська республіка».
Після переформатування груп відбулась ще одна знакова річ. Сформувалась структура, яка назвала себе «Студентською республікою». Відмінність цієї структури та новизна - в новій філософії, цінностях, принципах та трьох складових організації («трьох китах»):
Майбутнє за комбінованою структурою, в якій буде і фабрика думки, і партія для впливу на владу, і потужна мережа громадських організацій - ось, до чого прийшли учасники ЗиСР-ІІ. До завершення гри саме таку структуру вдалось сформувати групі Студреспубліки й, у підсумку, перемогти.
Впродовж усієї гри гравці вели себе настільки подібно до реального світу, що тепер не лишається сумніву в тому, що українці знайдуть оптимальну модель ефективної взаємодії, адже у грі їм це вдалося.
Автор: Руслан Хасанов, учасник ігротехнічної команди
Детальніше тут: http://www.studrespublika.com/news/text_news.php?id=1309
Хотите опубликовать пресс-релиз на этом сайте? Узнать детали