6 June, 2013, Киев — Intecracy Group | 121
ИТ: софт
Маркетинг, Реклама и PR
Версия для печати | Отправить @mail | Метки
На українському ринку такий модуль доповненої реальності з використанням безконтактного сенсорного ігрового контролера Kinect, розроблений для підвищення впізнаваності торгових марок і продажів продукції, з'явиться вперше. Але вже зараз очікується, що використання технології доповненої реальності в галузі торгівлі стане новим словом у просуванні продукту.
Безконтактний сенсорний ігровий контролер Kinect спочатку був розроблений компанією Microsoft для ігрової консолі Xbox і значно пізніше його стали використовувати для персональних комп'ютерів під управлінням ОС Windows. Розроблений Softengi модуль доповненої реальності дозволяє користувачеві за допомогою Kinect безконтактно взаємодіяти із зображенням через пози тіла, вловлюючи рухи людини за спеціальними точкам на його тілі, і здійснюючи повне 3-х мірне розпізнавання рухів тіла за допомогою встановленого програмного забезпечення.
За результатами досліджень американських компаній, покупці більш охоче купують продукт після ознайомлення з ним за допомогою технологій доповненої реальності. Більше того, вони готові заплатити за нього більше.
У ході експерименту групі із 100 батьків показали рекламу іграшок у вигляді стандартного 2D відео. Другій групі із 100 батьків продемонстрували іграшку за допомогою технології доповненої реальності, де батьки могли безпосередньо взаємодіяти з продуктом. За підсумками експерименту кожного просили прийняти рішення щодо покупки і суми, яку батьки готові заплатити за іграшку. Показово, що тільки 47% з першої групи батьків були готові придбати товар. У той час як серед батьків, які отримали демонстрацію за допомогою доповненої реальності, більше 74% дали свою згоду на купівлю показаного товару, і висловили готовність витратити на неї більше, ніж батьки з першої групи (8 фунтів проти 5 фунтів).
Сергій Соломаха, технічний керівник напряму мобільних, 3D розробок і доповненої реальності компанії Softengi: «За наявності подібного модуля доповненої реальності, що складається з екрану і контролера Kinect, встановленого в торговій точці або великому торговому центрі, і зображення продукції або брендованого мультяшного героя, компанія може створити wow-ефект у своєї цільової аудиторії, привернути увагу до продукції і, таким чином, збільшити продаж».
Дослідження психологів на тему «впливу дотику» (power of touch) підтверджують результати експерименту американських компаній - споживачі готові платити більше за товар, якщо вони взаємодіяли з ним.
Доповнена реальність може впливати на різні аспекти процесу продажів і розроблений модуль доповненої реальності, в якому ваші споживачі можуть взаємодіяти в ігровій формі з продуктом або символом компанії, окупить витрати на розробку в 2 рази швидше, ніж створення стандартної реклами.
Доведено, що одним з найбільш важливих аспектів процесу продажів є зв'язок споживача з продуктом, яка утворюється в момент взаємодії або зіткнення з ним. Доповнена реальність дозволяє фахівцям продажів дати в руки споживачу віртуальну, поліпшену та інтерактивну версію продукту, тим самим створюючи зв'язок з ним і, отже, підвищуючи продаж своєї продукції.
Джерело: http://www.softengi.ua/press-center/Augmented-Reality-Module-for-product-demonstration-by-Softengi-increases-sales-by-30percent
Довідкова інформація про компанію:
Компанія Softengi надає послуги ІТ-аутсорсингу та має п’ятнадцятирічний досвід роботи в цій галузі. Компанія входить до консорціуму ІТ-компаній СНД Intecracy Group. Основними галузями роботи є розробка програмного забезпечення для іноземних замовників, створення центрів розробки та експлуатації, які охоплюють повний цикл процесів компанії-замовника. www.softengi.com
Для отримання додаткової інформації на цю тему, будь ласка, звертайтеся до менеджера із зв’язків з громадськістю компанії Softengi Ольги Яцини на [email protected]
Хотите опубликовать пресс-релиз на этом сайте? Узнать детали